Ushbu mahsulot mavjud emas!
Фокус-группа
Sevimliga qo'shish
Ulashish
Shikoyat qilish
Qolmagan
OK
Toshkent
Tafsiya qilamiz
Ta'rif
Единственный надежный способ узнать —
чего же хотят ваши потребители —
состоит в том, чтобы спросить у них об этом.
Джон Ф. Литл.
Автор книги «Основы маркетинга
• «Ключевые информаторы» — достаточно и трех-пяти интервью.
• Потребители или посетители — для получения достаточно объемной картины достаточно провести 20—40 интервью.
• Сотрудники компании или специалисты
(эксперты) количество интервью может колебаться от 7—8 до 40—60.
Продолжительность одного интервью 50 -100 минут,
меньше 40 минут, считается что информация поверхностная
Методы набора участников интервью
Простой случайный отбор
To'liq ko'rsatishчего же хотят ваши потребители —
состоит в том, чтобы спросить у них об этом.
Джон Ф. Литл.
Автор книги «Основы маркетинга
• «Ключевые информаторы» — достаточно и трех-пяти интервью.
• Потребители или посетители — для получения достаточно объемной картины достаточно провести 20—40 интервью.
• Сотрудники компании или специалисты
(эксперты) количество интервью может колебаться от 7—8 до 40—60.
Продолжительность одного интервью 50 -100 минут,
меньше 40 минут, считается что информация поверхностная
Методы набора участников интервью
Простой случайный отбор
Xarakteristikalar
- Bo'lim
Mahsulotning texnik tavsiflari, etkazib berish hajmi, ishlab chiqarilgan mamlakati, tashqi ko'rinishi va rangi haqidagi ma'lumotlar faqat ma'lumot uchun mo'ljallangan va nashr etilgan paytda mavjud bo'lgan eng so'nggi ma'lumotlarga asoslanadi.
Birga harid qilishadi
Fikr-mulohazalar
Boshqa foydalanuvchilarga o'z tanloviga yordam bering - ushbu mahsulot haqida birinchi bo'lib o'z fikringizni bildiring.
Baxo yo'q
Fikr-mulohaza qoldirish