Ushbu mahsulot mavjud emas!

Холл-тест

Холл-тест#1
Холл-тест
Xarakteristikalar
Ma'lumotlar yangilandi: 13.02.2020

Ta'rif

В качестве объекта исследования могут выступать:
•  Характеристики продукта: вкус, цвет, запах, консистенция
продукта и т.д.
•  Цена, скидка, купон, бонус.
•  Упаковка: дизайн упаковки, название, логотип торго-
вой марки, имидж марки, цветовое решение и т.д.
•  Характеристики рекламного сообщения: оригинальность,
запоминаемость рекламного сообщения, слоган, коммуни-
кационная идея и т.д.
•  Тестирование продукта/рекламы.
•  Выявление воздействия рекламы на разные категории потребителей.
•  Определение критериев выбора продукта/мотивы, потребности
To'liq ko'rsatish

Xarakteristikalar

Mahsulotning texnik tavsiflari, etkazib berish hajmi, ishlab chiqarilgan mamlakati, tashqi ko'rinishi va rangi haqidagi ma'lumotlar faqat ma'lumot uchun mo'ljallangan va nashr etilgan paytda mavjud bo'lgan eng so'nggi ma'lumotlarga asoslanadi.

Fikr-mulohazalar

review
Boshqa foydalanuvchilarga o'z tanloviga yordam bering - ushbu mahsulot haqida birinchi bo'lib o'z fikringizni bildiring.