Joylashtirish qoidalari

                                            Bu b2b va b2c segmentidagi onlayn savdo maydonchasi

 

 

 

Har oyda 650 ming foydalanuvchi tovar va xizmatlarni qidirish uchun prom.uz saytiga tashrif buyuradi

            

 

3000dan ortiq sotuvchilar bizning onlayn bozorimizda o'z vitrinasini yaratdi

 

   

 

   

 

Saytda 400 000dan ortiq mahsulot va xizmatlar taqdim etilgan

   
     

 

 

 

 


Sotuvchilar uchun

 

Butun mamlakat bo'ylab mijozlarni toping

 

Prom.uz da sotishni qanday boshlash kerak?

1. Prom.uz saytida do'kon yarating, buning uchun sizga kerak bo'ladi:

- Pochta

- Mobil telefon

- Guvoxnoma yoki patent

 

2. Do'koningizga tovarlar yoki xizmatlarni qo'shing, buning uchun kerak:

- Surat

- Ism

- Tavsif

- Narx

 

3. Qo'ng'iroqlarga javob bering va mahsulotingizni soting

 

 

 

 

 


Xaridorlar uchun

 

Butun mamlakat bo'ylab eng yaxshi kelishuvni toping

 

Prom.uzda tovarlarni qanday qidirish mumkin?

1. Kerakli narsalarni qidirishni boshlash uchun bosh sahifaga o'ting yoki sizni qiziqtirgan toifadagi mahsulotlarni ko'rib chiqing

2. Fotosuratni, mahsulotning batafsil tavsifini va sotuvchi profilini ko'ring.

3. Sotuvchiga qo'ng'iroq qiling yoki mahsulot haqida batafsil ma'lumot olish va narxni kelishish uchun telegram bot prom.uz ga so'rov yuboring.

 

 

 

 

 


Prom.uz saytida pullik vositalar

 

Mahsulotni TOP-ga mahkamlash

Saytlarning birinchi sahifasi odatda eng ko'p tashrif buyuruvchilarni qabul qiladi. Mahsulotingizni ushbu sahifaga mahkamlash unga sezilarli darajada ko'proq ko'rinish beradi va potentsial xaridorlar e'tiborini jalb qilish imkoniyatini oshiradi.


Birinchi sahifaga kirgan foydalanuvchilar odatda o'ziga xos yoki qiziqarli narsalarni qidiradilar. Sizning narsangiz birinchi sahifada mahkamlangan bo'lsa, ular ko'rgan birinchi narsa bo'ladi, bu esa mijozlarni orqa sahifalardagiga qaraganda tezroq jalb qilishga yordam beradi.


Agar platformada sotuvchilar ko'p bo'lsa, raqobat kuchli bo'lishi mumkin. Mahsulotni birinchi sahifaga mahkamlash sizga raqobatchilardan ustunlik beradi, chunki sizning reklamangiz ko'proq ko'rinadi.


Ko'proq bosish va ko'rishlar odatda ko'proq potentsial xaridorlarga olib keladi. Kimdir sizning mahsulotingizni ko'rish ehtimoli qanchalik baland bo'lsa, muvaffaqiyatli tranzaksiya ehtimoli shunchalik yuqori bo'ladi.

 

 

Mahsulotni ajratish

Yorqin rang yoki ajratish reklamangizni boshqa standart reklamalardan ajralib turishiga yordam beradi. Potentsial xaridorlar mahsulotlar ro'yxatini ko'zdan kechirganda, ajratilgan reklamalar e'tiborni tortadi va sizning reklamangizga ko’proq xaridor keladi.


Ko'plab sotuvchilar o'xshash mahsulotlarni taklif qiladigan bozor segmentida reklamangizni ajratish mahsulotingiz uchun noyob identifikator yaratishga yordam beradi. Bu, ayniqsa, boshqa shunga o'xshash mahsulotlardan ajralib turadigan muayyan mahsulot yoki xizmatni taklif qilsangiz foydali bo'lishi mumkin.

 

Media formatlar

E'lonlar bo'yicha media formatlarini sotib olish quyidagi afzalliklarga ega:
1. Raqobatdan ajralib turishga imkon beruvchi vizual joziba
2. Mijozlar bilan uzoq muddatli munosabatlar o'rnatishga hissa qo'shadigan brend xabardorligini oshirish.
3. Media formatlarini joylashtirish uchun maqsadli auditoriyani tanlash imkonini beruvchi maqsadli reklama. Bu shuni anglatadiki, siz o'z reklamalaringizni faqat ma'lum foydalanuvchilar guruhlariga ko'rsatiladigan qilib sozlashingiz mumkin, bu esa reklama kampaniyangiz samaradorligini oshiradi.