Joylashtirish qoidalari
Bu b2b va b2c segmentidagi onlayn savdo maydonchasi
Har oyda 650 ming foydalanuvchi tovar va xizmatlarni qidirish uchun prom.uz saytiga tashrif buyuradi |
3000dan ortiq sotuvchilar bizning onlayn bozorimizda o'z vitrinasini yaratdi |
|
|
||
|
||
Saytda 400 000dan ortiq mahsulot va xizmatlar taqdim etilgan |
||
Sotuvchilar uchun
Butun mamlakat bo'ylab mijozlarni toping
Prom.uz da sotishni qanday boshlash kerak?
1. Prom.uz saytida do'kon yarating, buning uchun sizga kerak bo'ladi:
- Pochta
- Mobil telefon
- Guvoxnoma yoki patent
2. Do'koningizga tovarlar yoki xizmatlarni qo'shing, buning uchun kerak:
- Surat
- Ism
- Tavsif
- Narx
3. Qo'ng'iroqlarga javob bering va mahsulotingizni soting
Xaridorlar uchun
Butun mamlakat bo'ylab eng yaxshi kelishuvni toping
Prom.uzda tovarlarni qanday qidirish mumkin?
1. Kerakli narsalarni qidirishni boshlash uchun bosh sahifaga o'ting yoki sizni qiziqtirgan toifadagi mahsulotlarni ko'rib chiqing
2. Fotosuratni, mahsulotning batafsil tavsifini va sotuvchi profilini ko'ring.
3. Sotuvchiga qo'ng'iroq qiling yoki mahsulot haqida batafsil ma'lumot olish va narxni kelishish uchun telegram bot prom.uz ga so'rov yuboring.
Prom.uz saytida pullik vositalar
Mahsulotni TOP-ga mahkamlash
Saytlarning birinchi sahifasi odatda eng ko'p tashrif buyuruvchilarni qabul qiladi. Mahsulotingizni ushbu sahifaga mahkamlash unga sezilarli darajada ko'proq ko'rinish beradi va potentsial xaridorlar e'tiborini jalb qilish imkoniyatini oshiradi.
|
Mahsulotni ajratish
Yorqin rang yoki ajratish reklamangizni boshqa standart reklamalardan ajralib turishiga yordam beradi. Potentsial xaridorlar mahsulotlar ro'yxatini ko'zdan kechirganda, ajratilgan reklamalar e'tiborni tortadi va sizning reklamangizga ko’proq xaridor keladi.
|
Media formatlar
E'lonlar bo'yicha media formatlarini sotib olish quyidagi afzalliklarga ega: 1. Raqobatdan ajralib turishga imkon beruvchi vizual joziba 2. Mijozlar bilan uzoq muddatli munosabatlar o'rnatishga hissa qo'shadigan brend xabardorligini oshirish. 3. Media formatlarini joylashtirish uchun maqsadli auditoriyani tanlash imkonini beruvchi maqsadli reklama. Bu shuni anglatadiki, siz o'z reklamalaringizni faqat ma'lum foydalanuvchilar guruhlariga ko'rsatiladigan qilib sozlashingiz mumkin, bu esa reklama kampaniyangiz samaradorligini oshiradi. |