Reyting va sharhlar
Sotuvchilar uchun
Bizning xizmatimizda har bir kompaniya uchun reyting tizimi mavjud bo'lib, u vijdonli sotuvchilarga etakchi bo'lishga va portalda reklama qilishda afzalliklarga ega bo'lishga yordam beradi.
Kompaniyaning reytingi quyidagi shartlarga bog'liq:
1. Belgilarning mavjudligi (haqiqiy hujjatlarni taqdim etishga bog'liq bo'lgan maqomlar)
• Tasdiqlangan etkazib beruvchi
• Tavsiya etilgan etkazib beruvchi
2. Portaldagi kompaniyaning yoshi (1,3,5 yosh)
Yoshi qanchalik baland bo'lsa, reytingga ta'sir koeffitsienti shuncha yuqori bo'ladi.
3. Profilni to'ldirish - kompaniya haqidagi maydonlar, kontaktlar, hujjatlar va boshqalar.
4. Saytga yuklangan takliflar soni (qancha ko'p bo'lsa, koeffitsient shuncha yuqori bo'ladi)
5. Reytingli sharhlar (1dan 5gacha)
Mijozlarning fikrlari kompaniya reytingiga katta ta'sir ko'rsatadi. Kompaniya ko'rib chiqish to'g'risida javob berishi va / yoki shikoyat qilishi mumkin, va agar tekshiruv haqiqati shubhali bo'lsa, mijoz kompaniya bilan hamkorlik to'g'risida dalillar (cheklar, shartnoma, yozishmalar) taqdim etgunga qadar uni nashrdan olib tashlash mumkin. Prom.uz jamoasi foydalanuvchilar sharhlarining sifatini yaqindan kuzatib boradi va tashkilotlarni xaridorga ehtiyot bo'lishga va buyurtmani bajarishga undaydi.
Xaridorlar uchun
Qanday qilib foydali sharh qoldirishim kerak?
Deyarli har qanday xaridor buyurtmani bajarish paytida sotuvchining o'zini qanday tutishini bilishga qiziqadi. Ko'p odamlar faqat kompaniya bilan ishlashning shaxsiy misolini aytib berishlari kerak. Bu bizning saytimizga bo'lgan qiziqishni qondirish uchun, boshqa foydalanuvchilarga u yoki bu sotuvchi bilan bog'lanish xavfsiz va qulayligini ko'rsatish uchun o'z sharhingizni qoldirishingiz mumkin.
Yozish qoidalarini ko'rib chiqing
Shaxsiy tajribalaringiz bilan o'rtoqlashing
Kompaniya bilan muloqot qilishning shaxsiy tajribasi haqida bizga xabar bering: xizmatni, saytdagi ma'lumotlarning dolzarbligini, buyurtmaning barcha bosqichlarida olgan umumiy taassurotingizni baholang. Agar sizga kompaniya bilan ishlash yoqqan bo'lsa, bizga ayting - boshqa mijozlar sizga minnatdor bo'lishadi!
Biz boshqalarning so'zlariga asoslangan yoki boshqa birovning tajribasini aytib bergan sharhlarni xush ko'rmaymiz.
Ob'ektiv bo'ling
Agar sizda bitim haqidagi taassurotlar turlicha bo'lsa ham, sotuvchi ta'sir qila olmaydigan boshqa omillar uchun kompaniya yoki masala aybdorligini aniqlashga harakat qiling. Masalan, etkazib berish xizmati mahsulotni etkazib berishda kechikdi, garchi sotuvchi uni o'z vaqtida jo'natgan bo'lsa. Sotuvchiga salbiy fikrlarni yuborish adolatdan bo'lmaydi, chunki u hamma narsani to'g'ri qilgan!
Aniq va aniq yozing
Faqat his -tuyg'ularingiz haqida gapirishga emas, balki muhim savollarga javob berishga harakat qiling:
• saytdagi ma'lumotlar dolzarbdir;
• buyurtma qanchalik tez tasdiqlangani va sizga qanday muloyim munosabatda bo'lganingiz;
• sotuvchi mijozning qo'shimcha savollariga javob berishga tayyormi;
• bu kompaniyaga yana buyurtma bermoqchimisiz?
Agar siz haqiqatan ham kompaniyaga a'lo xizmat uchun minnatdorchilik bildirmoqchi bo'lsangiz, minnatdorchilikning eng yaxshi ifodasi aniq ijobiy fikr bo'ladi, uning yordamida ko'proq mijozlar buyurtma bera oladilar va siz kabi qoniqishadi!
Kompaniya bilan hamkorlik to'g'risida ma'lumot bo'lmagan sharhlar qabul qilinmaydi va o'chiriladi.
To'g'ri bo'ling
Hurmatli ohang - yaxshi ko'rib chiqish uchun zarur shart. Ham ijobiy, ham salbiy muloyimlik bilan ifodalanishi mumkin va bo'lishi kerak.
Hatto haddan tashqari his -tuyg'ular bo'lsa ham, esda tuting: hurmatsizlik, haqoratli so'zlar, haqoratli so'zlar va boshqa shunga o'xshash his -tuyg'ular sizning sharhingizning ishonchliligini pasaytiradi, balki uni o'qiyotgan odamning nuqtai nazarini ham pasaytiradi. kompaniya profilidan.
Nega sizga hech kim ko'rmaydigan sharh kerak?
Konstruktiv muloqotga tayyor bo'ling
Ishlab chiqarilgan mahsulot yoki xizmat sifatidan hafsalangiz pirmi? Qabul vaqti kechiktiriladimi?
Kompaniyaga past baho berishdan oldin, noxush holatni har ikki tomonga ma'qul keladigan tarzda bog'lashga va hal qilishga harakat qiling. Aksariyat kompaniyalar o'z mijozlarining fikrini qadrlashadi va bunday vaziyatlarni siz uchun maqbul tarzda hal qilishga tayyor: tovarlarni almashtirish, qaytarish, keyingi buyurtma uchun chegirma ko'rinishidagi kompensatsiya va boshqalar. Kompaniyaga imkoniyat bering - va menga ishoning, bundan o'zingiz foyda olasiz!
Esda tutingki, Prom.uz tizimida nashr qilish uchun cheklovlar mavjud
Sharhlar va sharhlar e'lon qilinmaydi, agar:
• transliteratsiya (lotin), CAPS bilan yozilgan;
• kompaniyaning xizmati yoki buyurtmasi haqida foydali ma'lumotlarni o'z ichiga olmaydi;
• haqorat, haqoratli so'zlar, kamsituvchi iboralar (jinsi, dini, irqi, millati yoki boshqa sabablarga ko'ra kamsitish) bo'lishi;
• haqiqiyligini tasdiqlashni talab qilish - bu holda nashr mijoz va kompaniya o'rtasida hamkorlik borligi aniqlanmaguncha qoldiriladi;
• SPAM xarakteriga ega: uchinchi tomon manbalari reklamalari, havolalar, telefon raqamlari, biror narsani sotib olish yoki sotish takliflarini o'z ichiga oladi;
• kompaniya haqidagi boshqa sharh yoki izohning dublikati. Bitta buyurtma uchun siz kompaniya haqida faqat 1 ta sharh qoldirishingiz mumkin.
Prom.uz tizimidagi barcha sharhlar (shu jumladan bizning platformamizda yaratilgan kompaniyalar veb -saytlari) tasdiqlanishi va nashrdan oldin tekshirilishi. Agar siz sharhingiz aniq nashr qilinishini xohlasangiz, ularni buzmang.
Biz Prom.uz saytida haqiqiy mijozlardan faqat foydali sharhlar bo'lishga intilamiz
Siz sharh yozdingizmi, lekin u kompaniya profilida ko'rinmadi?
Siz sharh yozganingizdan so'ng, u darhol kompaniya profilida ko'rinmaydi. Sharh moderatorlar tomonidan tekshiriladi va 10 kun ichida e'lon qilinadi. Ba'zida biz sizning fikringizni e'lon qilishdan oldin siz bilan kompaniya o'rtasida bitim yoki shunchaki muloqot bo'lganligini tasdiqlashingizni so'rashimiz mumkin. Agar siz yozgan narsalar e'lon qilish ko'rsatmalariga to'liq mos kelmasa, biz uni nashr etishimiz uchun uni tahrir qilishingizni so'rashimiz mumkin.
Sotuvchi bilan muammo bormi?
Moderator@prom.uz manzilida Prom.uz xizmati sifatini nazorat qilish xizmatiga murojaat qiling va muammoni ayting, biz sizga yordam berishga harakat qilamiz!